Nieuws

Trianval werkt (update 18/01/2021)

Tijdens de Coronacrisis doet Trianval er alles aan om zijn sociale en economische activiteiten op een veilige manier operationeel te houden.

We streven er dan ook naar om de best mogelijke werkomstandigheden te creëren teneinde de gezondheid en veiligheid van al onze medewerkers te beschermen. Trianval zal in alle omstandigheden de maatregelen die de overheid oplegt respecteren.

  • Overal in het bedrijf geldt een mondmaskerplicht
  • Er is overal in het bedrijf ontsmettende spray en handgel voorzien
  • Alternatieve uurregeling
  • Steeds 1,5 meter afstand bewaren (deze afstand wordt overal geafficheerd – gedemonstreerd)
  • Opstellen van een circulatieplan – waar mogelijk eenrichtingsverkeer
  • Plaatsen van scheidingswanden, wachtzones en barrières
  • Maximum 3 personen per kleedkamer en sanitaire ruimtes
  • Werkpostanalyse –en aanpassing zodanig dat social distancing kan gerespecteerd worden
  • Richtlijnen aangaande woon-werkverkeer op basis van een persoonsgerichte risicoanalyse
  • Duidelijke instructie, training aangaande handhygiëne en gebruik mondmasker
  • Alle refters zijn voorzien van plexiwanden
  • Het onderhoudsteam heeft een aangepaste poetsplanning en extra personeel
  • Voertuigen zijn voorzien van plexiwanden

De medewerkers worden dagelijks gebriefd over de geldende interne richtlijnen en de nieuwe wendingen omtrent deze crisis. Een coronawerkgroep volgt de regelgeving en actualiteit op en zet deze om in gerichte acties en maatregelen in overleg met de medewerkers en werknemersafvaardiging.

Ook in 2021 pakt Trianval deze situatie aan als een team. Samen komen we vooruit, samen geraken we er uit!

Bij vragen of voor informatie kan u tijdens de kantooruren terecht op het telefoonnummer 09/252.28.69 of contacteer ons via e-mail – info@trianval.be.

Het volledige team wenst u, uw familie, vrienden en naasten een goede gezondheid toe!